Welkom op ons blog; stil zijn met Johannes!

Deze website is ontstaan vanuit een opdracht van een groep 4e jaars studenten HBO-theologie. Maar… inmiddels is de opdracht om een aantal stilletijdstukjes te schrijven, uitgegroeid tot een echte website waarmee ook JIJ je voordeel kunt doen!

Onder ‘meditaties’ vind je voor elke dag een bijbelgedeelte uit het evangelie van Johannes. Hierbij staat een stukje ter overdenking, geschreven door een van ons. Je kunt de gebedspunten en vragen gebruiken voor je persoonlijke stille tijd, maar je kunt ze natuurlijk ook samen met anderen gebruiken.

We hopen dat de meditaties je zullen helpen om dichterbij en met God te leven.

Laat vooral wat van je horen!

de beheerders, Jerry & Els

7 Reacties op “Welkom op ons blog; stil zijn met Johannes!

  1. Ziet er mooi uit. Ga ik volgen. OK als ik tzt een link plaats om m’n eigen site?

  2. Beste studenten,
    Geweldig dat de opdracht nu echt online staat. Ziet er prima uit! Ik hoop dat veel mensen er gebruik van zullen maken.

  3. Complimenten aan de webmasters, ziet er goed uit!

    Groeten,
    Hylke

  4. ’t Is een genoegen om het te lezen. Pet af voor het resultaat!
    Jan Zuidam

  5. Ik ben bij dag 16..
    Daaruit blijkt wel dat ik er echt wat aan heb. Tof, studeren en opgebouwd worden in een!

  6. Josien Los-Graafland

    Beste mensen,
    Ik woon in Nepal en onze (Nepalese) kerk is begonnen met het bestuderen van het evangelie van Johannes in de huisgroepen door de week.
    Ik ben blij met deze website als hulp bij de voorbereidingen van de studies.
    Dank!

Geef een reactie

